2007-09-10

A BORDO DO CREOULA 2007-08-24




O Lugre CREOULA é tema inesgotável para um fotógrafo. Elementos de arquitectura naval do passado preservados e vivos, conceitos estéticos e funcionais únicos. Um navio magnífico em todos os sentidos.
Texto e fotografias de Luís Miguel Correia. Direitos reservados (copyright)

3 comentários:

Raquel Sabino Pereira disse...

Está a decorrer o terceiro passatempo com prémio do Atlântico Azul! You are welcome to participate in the third quiz with prize of Atlântico Azul!

Anónimo disse...

Boas, amigos,
a semana que entra vaise celebrar en Sanxenxo (Galiza-Espanha) a Anjoca World Cup, a terceira ediçom do Campionato do Mundo de vela da clase IMS 670.

na regata participarán máis de 50 veleiros de todo o mundo, entre os que se agarda uma importante participaçom portuguesa.

A Anjoca World Cup realizarase na ria de Pontevedra, uma das mellores zonas do mundo para a práctica da vela, de onde no 2005 partiu a Volvo Ocean Race.

Raquel Sabino Pereira disse...

Vão ao Atlântico Azul ver o cartaz da Real Regata das Canoas de dia 5 de Outubro de 2007! Ao longo dos próximos dias iremos colocando mais informações. Juntem-se a nós!

You are welcome to participate or join us at the Royal Race of Traditional Ships of the Tagus! More information at Atlântico Azul!